- 45 000 – 64 999 Kč
- Plný úvazek
požadujeme:
o vysokoškolské vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právního směru
o znalost zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů, část stavebního řádu
o znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů
o znalost postupů a fungování státní správy a samosprávy, znalost zákona č. 129/2000 Sb., o krajích (krajské zřízení), ve znění pozdějších předpisů
o schopnost systémové práce a schopnost řešení problémů
o schopnost tvůrčího, analytického a logického myšlení
o schopnost rychle se učit
o organizační a komunikační dovednosti
o vysoké pracovní nasazení, samostatnost, pečlivost a spolehlivost
o dobrou znalost běžného kancelářského software (MS Office)
výhodou:
o zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního rozhodování, stavebního řádu a vyvlastnění
o zkušenosti z oblasti veřejné správy
nabízíme:
o perspektivní pozici
o zázemí stabilní organizace
o pracovní poměr na dobu neurčitou
o zahájení pracovního poměru možné od 1. 10. 2023
o plný pracovní úvazek
o 11. platovou třídu, platové podmínky dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
o odpovídající finanční ohodnocení, možnost nadtarifních a mimořádných složek platu
o trvalou podporu profesního a osobního růstu, podporu
k zapracování
o příspěvek na sportovní, kulturní, vzdělávací aktivu dle vlastního výběru
Reagovat na toto výběrové řízení můžete nejdéle do 25. 8. 2023 do 12.00 hod. e-mailem nebo telefonicky (pondělí – pátek 7.00 – 15.00 hod.). Bližší informace najdete na https://www.kr-vysocina.cz/chci-pracovat-pro-kraj-vysocina/ds-305126/p1=122716.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.