- 35 000 – 39 000 Kč
- Plný úvazek
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
obsluhovat klienty na přepážce
komunikovat s klienty, plátci pojistného a poskytovateli zdravotní péče, včetně zajištění a zpracování veškerých pokladů a agend s touto komunikací souvisejících
poskytovat informace a nabízet klientům naše komerční produkty
pomáhat se zajištěním marketingových akcí pro veřejnost
řešit s klienty situace v režimu EU a mezinárodních smluv
JAKÝ BY MĚL BÝT NÁŠ NOVÝ KOLEGA?
středoškolsky nebo vysokoškolsky vzdělaný- výhodou praxe na obdobné pozici
pozitivní člověk se smyslem pro obchod
měl by se rád učit nové věci a bez problémů přijímat změny
měl by umět výborně komunikovat a dokázat poradit a pomoci
zajímat se o marketing a péči o klienty
aktivní řidič/ka
PROČ U NÁS BUDETE RÁDI PRACOVAT?
získáte přehled o dění v největší zdravotní pojišťovně v ČR
naučíte se spoustu nových zajímavých věcí
budeme Vás motivovat formou odměn a provizí z uzavřených produktů
budete mít 5 týdnů dovolené a další volno (zdravotní volno, sociální volno)
nabízíme pracovní poměr na dobu určitou – zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
VZP nedělá rozdíly a proto je toto místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
Zaujala Vás tato pozice? Dejte nám o sobě vědět!
Zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis, ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte
o danou pracovní pozici a proč bychom měli vybrat právě Vás nejpozději do 12. 3. 2017.
KONTAKT: e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?