- 45 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

Klíčovou pracovní náplní po zapracování je realizace nákupních aktivit pro potřeby společnosti – zboží, služby, komponenty či materiál pro výrobu. Budete připravovat poptávky, vyhodnocovat nabídky, vystavovat objednávky a kontrolovat faktury. Budete vést cenová jednání s dodavateli s důrazem na efektivitu výroby (telefonicky, písemně, osobně) – jednání jsou vedena v ČJ, AJ nebo NJ. Budete uzavírat smlouvy s dodavateli, sjednávat dodací a platební podmínky, vyhledávat nové nákupní příležitosti v ČR i v zahraničí.
Pracovní místo vhodné pro zájemce se znalostí nákupní problematiky, dodacích parit v mezinárodním obchodu s komunikativní znalostí NJ nebo AJ, avšak nabídka je otevřena i zájemci na začátku profesní kariéry, který by se rád v oblasti nákupu realizoval.
Nástup možný ihned.
Při výkonu práce využijete
alespoň SŠ vzdělání technického nebo ekonomického směru
velmi dobrá znalost práce s PC (MS Office)
samostatnost, schopnost dokázat se rozhodnout, komunikativní osobnost, aktivní přístup k práci
dobrou komunikativní znalost AJ, příp. NJ
ŘP sk. B
Zaměstnavatel nabízí
zázemí stabilní společnost
pestrý systém zaměstnaneckých benefitů (5 týdnů dovolené, příspěvek na dopravu, placené jazykové a odborné vzdělávání aj.)
mladý a přátelský kolektiv
motivující finanční ohodnocení
zajímavou odbornou práci
motivující finanční ohodnocení
Info o zaměstnavateli
Firma podnikající v oblasti strojírenské výroby (obrábění), Plzeň-jih.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?