- 35 000 Kč
- Plný úvazek
Náplň práce: obsluha klientů na přepážce, komunikace s klienty, plátci pojistného a poskytovateli zdravotní péče, vč. zajištění a zpracování veškerých podkladů a agend s touto komunikací souvisejících; poskytování informací a nabízení komečních produktů; pomoc zajišťovat a účastnit se marketingových akcí pro veřejnost;, řešení situací s kleinty v režimu EU a mezinárodních smluv
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání s výhodou praxe na obdobné pozici, pozitivně naladěný člověk se smyslem pro obchod, nadšení stále vstřebávat nové informace, výborná komunikace a schopnost dokázat poradit a pomoci, zájem se o marketing a péči o klienty, aktivní řidič/ka
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení, možnost získat přehled o dění v pojišťovně, kontakt s lidmi – možnost využití komunikačních schopností, motivace formou odměn a provizí z uzavřených produktů, 5 týdnů dovolené a další volno (zdravotní, sociální volno)
VZP nedělá rozdíly a proto je toto místo vhodné i pro osoby se zdravotním postižením.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis, ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte o danou pracovní pozici a proč bychom měli vybrat právě Vás, na e-mailovou adresu: e-mail přes do 15. 3. 2017.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.