- 35 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Starosta obce Ptení vyhlašuje v souladu s ust. § 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
veřejnou výzvu
Výběrové řízení na obsazení funkce „Odborný referent“
Druh práce: Odborný referent, zaměření na účetnictví obce
Místo výkonu práce: Obec Ptení
Pracovní poměr: plný pracovní úvazek na dobu neurčitou, zkušební doba 3 měsíce
Nástup: ihned, popř. dle dohody
Platové zařazení: dle nařízení vlády ČR č. 341/2017, o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Náplň práce: vedení podvojného účetnictví ÚSC, zaměřené na agendu DPH, včetně zpracování účetních výkazů, vedení účetních knih, zpracování podkladů pro daňové přiznání, fakturace, likvidace faktur včetně kontroly všech položek, vedení evidence faktur, vedení elektronické agendy mzdového účetnictví obce, agenda zdravotního a sociálního pojištění, personální agenda zaměstnanců obce, komunikace s Centrálním systémem účetních informací státu, Czech Point, ISDS
Vznik pracovního poměru úředníka je podmíněn splněním předpokladů dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, ve znění pozdějších předpisů, tzn., že úředníkem se dle tohoto zákona může stát fyzická osoba, která:
Lhůta pro podání nabídek: do čtvrtka 14. 10. 2021 do 12,00 hodin
Místo a způsob pro podání přihlášky: požadované doklady v uzavřené obálce s uvedením hesla „Výběrové řízení odborný referent – neotvírat“ doručí uchazeč osobně nebo zašle poštou na adresu Obec Ptení, Ptení 36, 798 43 Ptení.
Další informace:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?