- 30 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: JINDŘICHŮV HRADEC
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
obsluhovat klienty na přepážce; komunikovat s klienty, plátci pojistného a poskytovateli zdravotní péče, včetně zajištění a zpracování veškerých pokladů a agend s touto komunikací souvisejících; poskytovat informace a nabízet klientům naše komerční produkty; pomáhat se zajištěním marketingových akcí pro veřejnost; řešit s klienty situace v režimu EU a mezinárodních smluv
JAKÝ BY MĚL BÝT NÁŠ NOVÝ KOLEGA/KOLEGYNĚ?
vzdělaný minimálně v rámci středoškolského studia v ekonomickém oboru; pozitivní člověk se smyslem pro obchod; měl by se rád učit nové věci a bez problémů přijímat změny; měl by umět výborně komunikovat a dokázat poradit a pomoci; zajímat se o marketing a péči o klienty; schopný přidat se do našeho týmu od 1. 4. 2018, popř. se dohodnout se na jiném termínu
PROČ U NÁS BUDETE RÁDI PRACOVAT?
budete mít možnost pracovat pro stabilní společnost znělého jména – lídra na trhu zdravotního pojištění; budeme Vás motivovat formou odměn a provizí; získáte možnost pracovat na svém rozvoji, vzdělávat se a třeba i kariérně růst; budete mít 5 týdnů dovolené a další volno (sick days); budete moct využít výhody z bohatého benefitního programu; pracovní pozici nabízíme jako zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou
KONTAKT E-MAILEM: e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.