- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Požadavky: minimálně vyšší odborné vzdělání, velmi dobré komunikační, organizační a řídící schopnosti, příjemné vystupování, zkušenosti v oblasti projektů, výborná znalost práce na PC (MS Office- Word, Excel, PowerPoint, Outlook; Internet), samostatnost, zodpovědnost, přesnost, důslednost a pracovní nasazení, ztotožnění se s cíli a posláním organizace, trestní a morální bezúhonnost, schopnost práce v týmu, respektování etických hodnot Charity. Výhodou praxe v administrativě, účetnictví, ekonomice a řidičský průkaz sk. B.
Náplň práce: průběžný monitoring a vyhodnocování projektových příležitostí a aktuálních dotačních výzev, příprava nových projektů organizace a tvorba projektových záměrů, zpracování a podávání projektů v rámci nadací, evropských, státních, krajských, městských a jiných fondů/zdrojů, řízení projektů, projektových týmů i jejich aktivit, zajištění komplexního procesu administrace dotací organizace- zpracování monitorovacích zpráv, žádostí o platbu, vypořádání připomínkovacích řízení, změn projektů, přehledů, zajištění publicity, vedení dokumentace a evidence projektů, řešení nesrovnalosti.
Nabízíme: smysluplnou práci na celý, popř. zkrácený úvazek, zaškolení a kontinuální podporu, pravidelné vzdělávání, 25 dní dovolené, zázemí stabilní společnosti, nástup dohodou.
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete e-mailem strukturovaný životopis s připojením dvou referencí a motivační dopis s vysvětlením, proč se ucházíte o pozici v naší organizaci. Podklady zasílejte Ing. Renatě Vobejdové, e-mail přes , a to do 22. 9. 2021. Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Na osobní pohovor do druhého kola budou telefonicky pozváni jen vybraní uchazeči/vybrané uchazečky. Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez výběru kandidáta.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?