- 40 000 – 42 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Upřesňující údaje:
Nástup dle dohody. Zástup za mateřskou dovolenou.
Upřesňující informace:
Charakteristika vykonávané práce: zajišťování odborných agend na úseku územního plánování včetně zajišťování poradenské a konzultační činnosti v dané oblasti, územně analytické podklady ÚAP. Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, v označené obálce VŘ/REFERENT ÚP – ZÁSTUP do 24.10.2022. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat tyto náležitosti: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jdel-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče; příp. kontaktní údaje uchazeče (telefon, e-mail). Přihláška ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech týkajících se vykonávaných správních činností; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Předpoklady: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Podle zák. č. 183/2006 Sb., stavební zákon: dle § 24 odst. 3 písm. a) vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územního plánování nebo dle § 24 odst. 3 písm. b) vysokoškolské vzdělání příbuzného oboru uznaného pro autorizaci v oboru územní plánování nebo vysokoškolské vzdělání se stavebním zaměřením. Možnost použití udělení výjimky dle § 195 odst. 1 zák. č. 183/2006 Sb. z kvalifikačního požadavku vzdělání dle § 24. Dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Požadavky: praxe v oblasti územního plánování vítána, zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního plánování výhodou, základní znalost právních předpisů souvisejících s vykonávanou prací, uživatelská znalost práce na PC, administrativní dovednosti, pečlivost, ochota k dalšímu vzdělávání, samostatnost, spolehlivost a flexibilita, řidičské oprávnění skupiny B. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
stravenková karta Edenred Card, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku, příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.