- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Upřesňující údaje:
Nástup dle dohody.
Charakteristika vykonávané práce: koordinace výkonu stavebního úřadu a územního plánování, koordinace výkonu činností v oblasti památkové péče. Zájemci, kteří splňují předpoklady a požadavky stanovené vyhlašovatelem, mohou do výběrového řízení posílat své písemné přihlášky se všemi předepsanými náležitostmi a přílohami na adresu MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Masarykovo nám. 1, 250 01 Brandýs nad Labem-Stará Boleslav v označené obálce VŘ/VEDOUCÍ OSÚ ÚP PP do 16.12.2022. Písemná přihláška zájemce musí obsahovat: jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče, místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jdel-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče; příp. kontaktní údaje uchazeče (telefon, e-mail). Přihláška ke stažení na webových stránkách města www.brandysko.cz v sekci volná pracovní místa MěÚ Brandýs nad Labem-Stará Boleslav. K přihlášce zájemce dále připojí tyto doklady: životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech; výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem, pokud takový doklad domovský stát nevydá, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením; ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání. Před jmenováním do funkce vedoucího úředníka je vybraný uchazeč povinen přiložit osvědčení podle zákona č. 451/1991 Sb. (lustrační osvědčení). Žádost o vystavení uvedeného osvědčení lze vyhledat na www.mvcr.cz (Služby pro veřejnost, Formuláře, Formuláře ke stažení, bod 11. Lustrace). Tato povinnost se nevztahuje na občany narozené po 1. prosinci 1971.
Předpoklady: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu. Dle § 4 zák. č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů: osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk a splňuje další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem.
Požadavky: znalost problematiky související s vykonávanou pracovní agendou a znalost příslušné legislativy podmínkou, praxe v oblasti stavebního úřadu, územního plánování a památkové péče vítána, osvědčení o zvláštní odborné způsobilosti pro správní činnost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění nebo pro správní činnost v územním plánování, příp. pro správní činnost při památkové péči a správě sbírek muzejní povahy výhodou, velmi dobré organizační a řídící schopnosti, aktivní a samostatný přístup k práci, přesnost, flexibilita, spolehlivost, administrativní dovednosti, velmi dobrá znalost práce s PC, komunikační schopnosti, ochota k dalšímu vzdělávání, řidičské oprávnění skupiny B. Více informací na www.brandysko.cz, sekce volná pracovní místa.
Zaměstnanecké výhody:
stravenková karta Edenred Card, 3 dny zdravotního volna v průběhu kalendářního roku, příspěvek na penzijní připojištění a doplňkové penzijní spoření, karta MultiSport, dárkové poukazy při příležitosti životního výročí

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.