- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: vysokoškolské vzdělání technického, stavebního nebo ekonomického směru, případně středoškolské vzdělání s maturitou a minimálně pětiletou praxí v oboru, manažerské schopnosti, znalost problematiky řízení, ekonomiky a základních právních poměrů obchodních společností a příspěvkových organizací, organizační a řídí schopnosti, odolnost vůči stresu, komunikativnost, zodpovědnost, samostatnost, orientační přehled právních předpisů, se kterými musí být jednatel společnosti schopen pracovat: občanský zákoník, zákon o obchodních korporacích, zákoník práce, živnostenský zákon, daňové zákony (zákon o dani z příjmů, zákon o dani z přidané hodnoty, zákon o dani silniční, …), zákon o účetnictví, mzdové předpisy, předpisy sociálního zabezpečení a zdravotního pojištění, předpisy z oblasti BOZP a požární ochrany, zákon o odpadech a související právní předpisy z oblasti odpadového hospodářství, zákon o pohřebnictví, zákon o obcích, zákon o územním plánování a stavebním řádu, zákon o zadávání veřejných zakázek, praxe na stejné či podobné pozici výhodou, orientace v oblasti odpadového hospodářství a v nakládání s odpady, péče o veřejnou zeleň, správy a údržby nemovitostí, správy a údržby místních komunikací výhodou, vysoké pracovní nasazení, svéprávnost, výpis z rejstříku trestů
KONTAKT: telefonicky, na výběrovém řízení
Je nutné doložit písemnou přihlášku do výběrového řízení se všemi náležitostmi a přílohami. Více informací je k dispozici na www.moravskatrebova.cz, na úřední desce městského úřadu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.