- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Předpoklady:
Do funkce jednatele společnosti TZMT s.r.o. může být jmenována fyzická osoba, která:
Výčet dokladů, které je nutné k výběrovému řízení uchazečem předložit:
1. Přihlášku do výběrového řízení, která bude obsahovat:
Jméno, příjmení, titul uchazeče
Datum narození uchazeče
Státní příslušnost uchazeče
Adresa trvalého pobytu uchazeče
Číslo občanského průkazu uchazeče
Datum a podpis uchazeče
2. Strukturovaný životopis s údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
3. Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce,
4. Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
5. Návrh koncepce řízení, provozování a rozvoje společnosti Tělovýchovná zařízení města Tábora s.r.o. v maximálním rozsahu 2 stran formátu A4,
6. Podepsané prohlášení uchazeče v následujícím znění:
Poskytnutím svých osobních údajů v rozsahu podkladů pro přihlášku do výběrového řízení dávám, ve smyslu zákona č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů, souhlas k jejich zpracování a uchování.
Jméno a příjmení, datum narození. Vlastnoruční podpis.
Další potřebné informace je možné získat od místostarostky města Ing. Olgy Bastlové, tel. zobrazit tel. číslo , Tábor, Žižkovo náměstí 2/2, e-mail: e-mail přes
Lhůta pro podání přihlášky:
Do 4.8. 2022, do 12.00 hodin
Přihlášky doručené po stanovené lhůtě budou vyřazeny.
Místo a způsob podání přihlášky:
osobně na podatelně MÚ Tábor nebo poštou na adresu Městský úřad Tábor, Žižkovo náměstí 2/2, 390 01 Tábor.
Přihláška včetně příloh bude podána v zalepené obálce, která v levém dolním roku bude opatřena nápisem NEOTVÍRAT – VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na jednatele TZMT. Na zadní straně jméno, příjmení, bydiště.
Termín pohovorů s uchazeči:
Otevření obálek provede komise pro otevírání obálek, která vyhodnotí jejich úplnost.
Po otevření obálek s přihláškami budou uchazeči telefonicky kontaktování a bude jim sdělen čas přijímacího řízení. Pohovory s vybranými uchazeči provede Rada města Tábora v působnosti valné hromady společnosti dne 22.8.2022.
Předpokládaný nástup na pozici: 1.10.2022
Další podmínky výběrového řízení:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?