- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
Petra Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo pracovní dny 7.00 – 14.00 hod, e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
započitatelné praxe.
Pracovní činnost:
Plánování a provádění pravidelných prohlídek svěřených technických zařízení a kontroly jejich obsluhy, vedení záznamů a dokumentace a podávání návrhů na provádění oprav a údržby.
Provádění školení obsluh technických zařízení a strojů.
Zajišťování pracovní a technologické kázně pracovníků údržby.
Sledování a evidence finančního majetku.
Vede evidenci logistického materiálu.
Provádí účtování v systému ISL.
Připravuje podklady pro inventarizaci majetku, rušení nepotřebného materiálu.
Zpracovává návrhy na další využití materiálu – odprodej.
Provádí opravy v účetních dokladech.
Odpovídá za odběratelskou kontrolu faktur, včetně kontroly platnosti a správnosti fakturovaných cen, fakturovaného množství majetku, práce a služeb a dalších hledisek jejich věcné správnosti, jakož i věcné správnosti, jakož i za doplnění náležitostí předepsaných pro účetní doklad.
Připravuje podklady pro plánování finančních prostředků v oblasti služeb na následující rozpočtové období včetně finančních čerpání v daných rozpočtových položkách.
Zodpovídá za řádný chod skladového hospodářství PS a účtování majetku v souladu s příslušnými nařízeními, zákony, vyhláškami a vojenskými předpisy, provádí dokladové inventury a pořizuje inventurní soupisy, nese hmotnou zodpovědnost za svěřené skladové hospodářství.
Zpracovává podklady pro nákup materiálu potřebného pro provoz PS.
Nástup možný dle dohody.
Změna pracovního poměru na dobu neurčitou; 5 týdnů dovolené; 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy; zaměstnanecké stravenky, finanční ohodnocení.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.