- 40 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek

Výkon komplexních právních činností v jednotlivých oborech státní správy, samosprávy nebo působnosti orgánů a organizací včetně zastupování veřejných zájmů v soudních sporech.
Posuzování veřejnoprávních smluv z hlediska souladu s právními předpisy a veřejným zájmem.
Je pracovníkem skupiny majetkoprávního uspořádání NM, oddělení územní správy nemovitého majetku Praha, při Odboru správy nemovitého majetku, přímo podřízen vedoucímu skupiny, kterého v době jeho nepřítomnosti zastupuje.
Provádí souhrnné práce při zajišťování státní správy a správní činnosti v působnosti příslušnosti hospodaření s nemovitým majetkem MO ČR na určeném teritoriu, zabezpečuje vedení majetkoprávní agendy v rámci hospodaření s nemovitým majetkem státu.
Zpracovává kompletní smlouvy dle Občanského zákoníku, Obchodního zákoníku a Katastrálního zákona včetně administrativy, spojené s touto činností, odpovídá za správné vedení evidence těchto smluv, uzavíraných určeným funkcionářem AHNM.
Odpovídá za oblast smluvního nakládání s dočasně nepotřebným nemovitým majetkem a oblast smluv o věcných břemenech, uzavíraných určeným funkcionářem AHNM.
Kontroluje smlouvy předkládané k podpisu z hlediska jejich správnosti, úplnosti a souladu s platnými předpisy a nařízeními.
Řídí a koordinuje výkon právní služby na úseku nakládání s nemovitým majetkem v rámci skupiny.
Zpracovává zásadní právní stanoviska ke složitým právním případům a pro potřeby orgánů SP MO – OPZ k řešení soudních sporů, dále pak právní stanoviska pro správní řízení.
Vede a průběžné doplňuje majetkoprávní agendu vojenských objektů.
Zabezpečuje komplexní správu a vedení spisové dokumentace centrální evidence – majetkoprávního archivu, odpovídá za obsahovou správnost a uložení jednotlivých dokladů, řádnou evidenci výpůjček, ochranu dokladů před poškozením, ztrátou a odcizením.
V souladu s působností AHNM zabezpečuje jednání s dotčenými orgány vojenské správy, s orgány státní správy a s jednotlivými subjekty mimo resort MO.
Zaměstnanecké výhody:
Po roce změna pracovního poměru na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, 5 dnů pracovního volna ze zdravotních důvodů, benefity dle Kolektivní smlouvy – příspěvek na penzijní pojištění, stravenky v hodnotě 150 Kč, osobní příplatek.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?