- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Jaká bude náplň Vaší práce: Podpora uživatelů informačních systémů společnosti, zejména ERP a CRM systému, Komunikace s dodavateli informačních systémů, reportování chyb a zadávání úprav podle potřeb uživatelů, Testování změn a ověřování funkčnosti, Školení uživatelů, Zajištění dodržování firemních procesů, Zajištění řešení požadavku a incidentů přicházejících na Servisdesk v rámci Centrálního regionu a koncernu, Znalost firemních procesů a další rozvoj jejich automatizace, včetně rozvoje používaných informačních systémů a IT nástrojů. Vlastní iniciativa a nové nápady jsou vítány. Co od Vás požadujeme: Schopnost samostatně a aktivně řešit problémy, Chuť učit se nové věci, Výborné komunikační schopnosti, Vynikající dokumentační a prezentační schopnosti, Pečlivost a organizovanost při práci s dokumenty, Vynikající znalost práce v Microsoft Office, Čeština, Angličtina, Ruština vítána, SŠ ekonomického nebo ekonomicko-informačního zaměření s maturitou nebo praxi na obdobné pozici výhodou ale není podmínkou. Co nabízíme: " Možnost seberealizace, dalšího vzdělávání, Zajímavé finanční ohodnocení, příspěvek na dopravu, Home office, Firemní notebook, mobilní telefon, Stravenkový paušál, sick days, pojištění odpovědnosti za škodu, po odpracovaném roce možnost příspěvku na penzijní připojištění, Doba určitá na rok, poté možnost prodloužení na neurčito, Nástup možný ihned nebo dle dohody. Kontakt: e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?