- 38 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Ústav podnikové strategie při Vysoké škole technické a ekonomické v Českých Budějovicích (VŠTE) hledá kolegu/kolegyni na pozici referenta/ky pro rozvojovou činnost. Přidejte se k nám a naplňme společnými silami vizi Ústavu podnikové strategie- dosahovat srovnatelných národních i mezinárodních hodnot v oblasti projektové činnosti.
POŽADAVKY: min. vysokoškolské bakalářské vzdělání- ideálně ekonomického směru; dobrá znalost MS Office – Word, Excel, Powerpoint; dobrá znalost anglického jazyka; schopnost pracovat s textem; organizační a komunikační schopnosti, schopnost týmové spolupráce; samostatnost, spolehlivost a pečlivost; zkušenosti s přípravou a realizací projektů výhodou (administrátor, asistent projektu, finanční manažer); občanská a morální bezúhonnost; aktivní řízení motorových vozidel skupiny B.
Hlavní náplň činností: budete zajišťovat vedení personálních složek a podporu při graduaci pracovníků; budete se podílet na zajištění podpory ediční a vydavatelské činnosti na Ústavu; budete zajišťovat administrativní práci a technickou podporu pro projektovou, zakázkovou a výzkumnou činnost Ústavu- podílení se na přípravě a řešení projektů/zakázek; budete se podílet na zpracování podkladů pro řídící, koordinační a kontrolní činnosti na Ústavu.
Nabízíme: rozmanitou, zajímavou a samostatnou práci; platové ohodnocení od 25 000 Kč (v závislosti na dosaženém vzdělání a praxi); pracovní poměr na dobu určitou- 1 rok, s možností prodloužení na 3 roky (zástup za mateřskou dovolenou); příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv; částečně pružnou pracovní dobu; 6 týdnů dovolené; Flexi passy/příspěvek na penzijní připojištění; dotované stravování; mateřská škola a možnost dalšího vzdělávání.
Nástup: od 1. 3. 2023 (popř. dohodou).
Požadované doklady: přihláška k výběrovému řízení (ke stažení na stránkách školy www.vstecb.cz, příp. na kontaktním e-mailu); strukturovaný profesní životopis (Europass); ověřené kopie dokladů o absolvování střední či vysoké školy; výpis z evidence rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců).
Termín pro podání přihlášky do: 10.2.2023.
Kontaktní osoba: Ing. Eva Slabší, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?