- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst.1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: rada/odborný rada – koordinátor kontrol KrP v projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053 v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce České republiky v Olomouci, ID 11004241, v oboru služby „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Olomouc. Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 31.12.2023, po dobu realizace projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. ledna 2023.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Vede evidenci kontrol uskutečněných v rámci projektu u žadatelů a příjemců finanční podpory ze strany poskytovatele, popř. dalších subjektů. Zajišťuje agendu spojenou s pověřením vykonávat veřejnosprávní kontroly, protokoly a ve spolupráci s odborem kontrolně právním zpracovává námitky k protokolům a dohlíží na plnění nápravných opatření. Vyřizuje stížnosti a další podání třetích osob vztahující se k realizaci projektu. Vykonává veřejnosprávní kontroly u žadatelů a dodavatelů vzdělávací aktivity – zejména v případech složitějších stížností, kontroly plnění, nápravných opatření atd. Analyzuje zjištění obsažená v protokolech a navrhuje úpravu metodik a vnitřních předpisů nebo vydání pokynů tak, aby se minimalizovalo riziko obdobných chyb.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 4. listopadu 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Olomouci, Vejdovského 988/4, 779 00 Olomouc, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID a2azprx. Formulář žádosti je dostupný na www.uradprace.cz/web/cz/kariera-na-up-cr, v záložce Olomoucký kraj.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/99547–78099807“.
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem může zúčastnit žadatel, který:
K žádosti dále žadatel přiloží strukturovaný profesní životopis.
Bližší informace jsou k dispozici na stránkách: Kariéra na ÚP ČR (uradprace.cz)
Formulář žádosti a bližší informace na www.uradprace.cz/Kariéra na ÚP ČR/Olomoucký kraj.
Žádosti podávat do 04.11.2022.
Zaměstnanecké výhody): 5 týdnů dovolené, 5 dnů indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z FKSP

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.