- 34 000 Kč
- Plný úvazek
Oznámení o vyhlášení výběrového řízení na služební místo
odborný/vrchní referent – odborný pracovník POVEZ II
v projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“
v Oddělení trhu práce
Kontaktního pracoviště Plzeň-jih
Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Plzni
V Praze dne 1. dubna 2022
Č. j. UPCR-2022/28284–78099810
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle §
10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších
předpisů, (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo:
odborný/vrchní referent – odborný pracovník POVEZ II v projektu „Podpora
odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“ v Oddělení trhu práce
Kontaktního pracoviště Plzeň-jih Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Plzni,
ID 11007244,
v oboru služby „Zaměstnanost“
Místem výkonu služby je Plzeň.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
určitou, a to do 31. prosince 2022, po dobu trvání projektu „Podpora odborného
vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“, s reg. č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.
Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. května 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě
do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zajištění příjmu žádostí o příspěvek, kontrolu formální správnosti.
Komunikace se zaměstnavateli, dohled nad realizací vzdělávacích aktivit.
Zajištění příjmu a kontroly vyúčtování vzdělávacích aktivit a poskytnutých příspěvků
na mzdy.
Příprava podkladů pro zprávy o realizaci projektu, vč. Žádosti o platby a podklady pro
ekonomické útvary.
Zajištění přípravy podkladů pro hodnocení hodnotící komise, kontrolu plnění
povinností žadatele vyplývající z Dohody o poskytnutí příspěvku a příslušných
právních předpisů, organizace odborných seminářů pro zaměstnavatele.
Zajištění publicity projektu v rámci regionu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 11. dubna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 7, 305 88 Plzeň, nebo osobně podané
na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost
lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na
elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové
schránky ID 6gyzph2. Formulář žádosti tvoří přílohu tohoto oznámení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/28284–78099810“.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.