- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2023, po dobu realizace projektu „Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II (VDTP II)“ s reg. č.: CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000054. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. června 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Řídí realizaci projektu v rámci jednotlivých krajů.
Specificky se zaměřuje na činnosti spojené s nabídkou optimální skladby rekvalifikačních kurzů vůči cílové skupině projektu.
Průběžně sledují nahlášená volná pracovní místa, případně provádí monitorování přímo v terénu v rámci krajské působnosti, mapují kvalifikační požadavky zaměstnavatelů na volná pracovní místa a na základě toho určují a doporučují vhodné rekvalifikace, které tyto požadavky naplňují, a které jsou následně nabízeny. Může být zapojen do spolupráce s útvarem zprostředkování a podílet se tak
na výběru osob, které je vhodné na jednotlivé rekvalifikace zařadit (s ohledem
na možnosti získání zaměstnání po jejich absolvování) s nimiž se pak sepisují žádosti a dohody na poradenské činnosti nebo rekvalifikace.
Rovněž vytipovávají rekvalifikace, které sice bezprostředně nesměřují k uplatnění
na konkrétní pracovní pozici, ale které odpovídají střednědobým a dlouhodobým požadavkům zaměstnavatelů.
Dále poskytují součinnosti a informace o realizaci projektu v daném kraji členům realizačního týmu na GŘ ÚP ČR a podílí se na zpracování podkladů ke zprávám
o realizaci projektu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 21. dubna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/30833–78099813“.
Více informací: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-koordinator-vdtp-ii-krp-usti-nad-labem-21–04–2022
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.