- 25 000 – 30 000 Kč
- Plný úvazek
Místem výkonu služby: Chrudim
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: Odborný / vrchní referent –odborný pracovník POVEZ II v projektu „Podpora odborného vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“ v Oddělení trhu práce Kontaktního pracoviště Chrudim Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Pardubicích, ID 11006651,
v oboru služby „Zaměstnanost“.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
určitou, a to do 31. prosince 2023, po dobu realizace projektu „Podpora odborného
vzdělávání zaměstnanců II (POVEZ II)“, reg.č. CZ.03.1.52/0.0/0.0/15_021/0000053.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové
třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: Zajišťuje příjem žádostí o příspěvek, kontroluje jejich formální správnost. Komunikuje se zaměstnavateli a dbá na dohled nad realizací vzdělávacích aktivit. Zajišťuje příjem a kontrolu vyúčtování vzdělávacích aktivit a poskytnutých
příspěvků na mzdy. Připravuje podklady pro zprávy o realizaci projektu, vč. žádosti o platby a
podklady pro ekonomické útvary. Zajišťuje přípravu podkladů pro hodnocení hodnotící komise.
Kontroluje plnění povinností žadatele vyplývající z Dohody o poskytnutí příspěvku a příslušných právních předpisů. Organizuje odborné semináře pro zaměstnavatele. Zajišťuje publicitu projektu
v rámci regionu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 12. prosince 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02 Pardubice , nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 4p2zpna.
Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení. Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR2022/111327–78099809“.
Více informací o výběrovém řízení naleznete na: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-odborny-pracovnik-povez-ii-projekt-povez-ii-kop-chrudim-12–12–2022

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.