- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místem výkonu služby je Děčín.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 31. prosince 2022, po dobu realizace projektu „Evropské služby zaměstnanosti ČR II (EURES II)“ s reg. č.: CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000054. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. června 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Koordinuje a zpracovává analýzy, výhledy, prognózy vývoje evropského trhu práce ve vymezené územní působnosti, navrhuje opatření k omezení překážek evropské pracovní mobility, poskytuje individuální a poradenské služby sítě EURES na ÚP ČR v oblasti evropské pracovní mobility ve vymezené územní působnosti, poskytuje poradenství za účelem zprostředkování zaměstnání z/do EU všem aktérům na evropském trhu práce, provádí aktivní nábor a výběr uchazečů a zájemců o práci v EU a spolupracuje se zaměstnavateli za účelem zprostředkování zaměstnání v rámci EU, odborně vede a pravidelně školí pracovníky ÚP ČR v oblasti mezinárodní mobility pracovních sil, aktivně se účastní na realizaci všech aktivit.
Jedná se zahraničními zaměstnavateli a ostatními poradci sítě EURES v rámci EU.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 21. dubna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/30835–78099813“.
Více informací: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-eures-poradce-krp-usti-nad-labem-misto-vykonu-decin-21–04–2022

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.