- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Hlinsko v Čechách
NÁPLŇ PRÁCE: vedení týmu zdravotních sester
POŽADUJEME: způsobilost k výkonu povolání všeobecné sestry bez odborného dohledu na území ČR v souladu se zákonem č. 96/2004 Sb., o nelékařských zdravotnických povoláních v platném znění, praxe v oboru min. 3 roky, čistý trestní rejstřík, řídící, organizační a komunikační schopnosti, loajalita, flexibilita, pracovitost, emoční stabilita, zdravotní způsobilost
ZAMĚSTNANECKÉ VÝHODY: příspěvek na stravování, na kulturní a sportovní aktivity, na dovolenou
K přihlášce do výběrového řízení je nutné doložit: strukturovaný profesní životopis s údaji o odborné praxi, dosavadních, zaměstnáních, dosažených znalostech a dovednostech a kontaktními údaji, ověřené kopie dokladů o dosaženém vzdělání a odborné způsobilosti, výpis z rejstříku trestů (ne starší 3 měsíců), písemný návrh koncepce řízení oddělení z pozice vedoucího zdravotního úseku (do rozsahu 1 – 2 strany textu na formát A4), písemné prohlášení o souhlasu s použitím a zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení ve smyslu zákona č.110/2019 Sb. o zpracování osobních údajů, v platném znění a nařízení GDPR
Písemné přihlášky spolu s požadovanými dokumenty zasílejte poštou na adresu:
Domov seniorů Drachtinka
Erbenova 1631
539 01 Hlinsko
(přihlášky lze podat i osobně v kanceláři vedení Domova seniorů Drachtinka – IV. patro)
Na obálku uveďte: „Výběrové řízení – vedoucí zdravotního oddělení“.
Nástup na pracovní pozici: od 01.12.2022 nebo dle dohody.
Kontaktní osoba: Bc. Miroslava Kábelová
e- mail: e-mail přes
tel.: zobrazit tel. číslo
Lhůta pro podání přihlášek končí 15. 11. 2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?