- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Rada/odborný rada – EURES poradce v projektu „Evropské služby zaměstnanosti ČR II (EURES II)“ v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Ústí nad Labem, se služebním působištěm v Ústí nad Labem, ID 11011762.
Na služebním místě je státní služba (dále jen „služba“) vykonávána v oboru služby
17 Zaměstnanost
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Koordinuje a zpracovává analýzy, výhledy, prognózy vývoje evropského trhu práce ve vymezené územní působnosti, navrhuje opatření k omezení překážek evropské pracovní mobility, poskytuje individuální a poradenské služby sítě EURES na ÚP ČR v oblasti evropské pracovní mobility
ve vymezené územní působnosti, poskytuje poradenství za účelem zprostředkování zaměstnání z/do EU všem aktérům na evropském trhu práce, provádí aktivní nábor a výběr uchazečů a zájemců o práci v EU a spolupracuje se zaměstnavateli za účelem zprostředkování zaměstnání v rámci EU, odborně vede a pravidelně školí pracovníky ÚP ČR v oblasti mezinárodní mobility pracovních sil, aktivně se účastní na realizaci všech aktivit. Jedná se zahraničními zaměstnavateli a ostatními poradci sítě EURES v rámci EU.
2. Údaje o složkách platu
Zveřejnění uvedených údajů o složkách platu nepředstavuje veřejný příslib.
Služební místo je zařazeno podle přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy.
2.1 Platový tarif
Státnímu zaměstnanci přísluší platový tarif od 25 280 Kč do 37 170 Kč.
Státní zaměstnanec se zařadí do platového stupně podle započitatelné praxe a míry jejího zápočtu podle § 3 nařízení vlády č. 304/2014 Sb., o platových poměrech státních zaměstnanců, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „nařízení vlády č. 304/2014 Sb.).
2.2 Osobní příplatek
Rozpětí od 1 859 Kč do 5 576 Kč, z nichž nižší částka činí 5 % a vyšší 15 % platového tarifu nejvyššího platového stupně v platové třídě stanovené pro služební místo,
Osobní příplatek je nenároková složka platu.
2.3 Odměny
Státnímu zaměstnanci, který splnil mimořádné nebo zvlášť významné služební úkoly nebo který dobrovolně převzal splnění naléhavých služebních úkolů za nepřítomného státního zaměstnance, lze poskytnout odměnu.
3. Údaje o podmínkách výkonu služby
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou s trváním
do 30. června 2023, po dobu realizace projektu "Evropské služby zaměstnanosti ČR II (EURES II)“ s reg. č.: CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000054.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 15. březen 2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
4. Podání žádosti
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 6. února 2023, tj. v této lhůtě
" doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla služebního úřadu Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem,
" podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
" podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu , nebo
" podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID 6sbzpx5.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/9378–78099813“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení.
Více informací: www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-eures-poradce-eures-ii-krp-usti-nad-labem-06–02–2023

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.