- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek

Hlavní náplň činnosti:
Příjem žádostí o příspěvek, kontrola jejich formální správnosti.
Komunikace se zaměstnavateli a dohled nad realizací vzdělávacích aktivit.
Příjem a kontrola vyúčtování vzdělávacích aktivit a poskytnutých příspěvků na mzdy. Příprava pokladů pro zprávy o realizaci projektu, včetně žádostí o platby a podklady pro ekonomické útvary. Příprava podkladů pro hodnocení hodnotící komise.
Kontrola plnění povinností žadatele vyplývající z Dohody o poskytnutí příspěvku a příslušných právních předpisů. Organizování odborných seminářů pro zaměstnavatele.
Publicita projektu v rámci regionu. Spolupráce s vedoucími pracovníky a dalšími zaměstnanci pracoviště v místě výkonu práce a v rámci působnosti kontaktního pracoviště.
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 23. září 2021 na e-mailovou adresu: e-mail přes
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Do výběrového řízení vyhlášeného na obsazení služebního místa v souladu s § 178 odst. 1 zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů, přiložte prosím:
" motivační dopis
" strukturovaný životopis
" kopii dokladu o dosaženém vzdělání.
https://admin-uradprace.mpsv.cz/web/cz/-/odborny-pracovnik-povez-ii-kop-tachov-23–09–2021
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?