- 27 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení na služební místo: rada/odborný rada – koordinátor projektu „Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II (VDTP II)“ v Oddělení zaměstnanosti Odboru zaměstnanosti a EU Krajské pobočky Úřadu práce ČR
v Ústí nad Labem, ID 11009751,
v oboru služby „Zaměstnanost“.
Místem výkonu služby je Ústí nad Labem.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 30. června 2023, po dobu realizace projektu „Vzdělávání a dovednosti pro trh práce II (VDTP II)“ s reg. č.: CZ.03.1.54/0.0/0.0/15_011/0000054. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. srpna 2022.
Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 11. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Řídí realizaci projektu v rámci jednotlivých krajů.
Specificky se zaměřuje na činnosti spojené s nabídkou optimální skladby rekvalifikačních kurzů vůči cílové skupině projektu.
Průběžně sledují nahlášená volná pracovní místa, případně provádí monitorování přímo v terénu v rámci krajské působnosti, mapují kvalifikační požadavky zaměstnavatelů na volná pracovní místa a na základě toho určují a doporučují vhodné rekvalifikace, které tyto požadavky naplňují, a které jsou následně nabízeny. Může být zapojen do spolupráce s útvarem zprostředkování a podílet se tak
na výběru osob, které je vhodné na jednotlivé rekvalifikace zařadit (s ohledem
na možnosti získání zaměstnání po jejich absolvování) s nimiž se pak sepisují žádosti a dohody na poradenské činnosti nebo rekvalifikace.
Rovněž vytipovávají rekvalifikace, které sice bezprostředně nesměřují k uplatnění
na konkrétní pracovní pozici, ale které odpovídají střednědobým a dlouhodobým požadavkům zaměstnavatelů.
Dále poskytují součinnosti a informace o realizaci projektu v daném kraji členům realizačního týmu na GŘ ÚP ČR a podílí se na zpracování podkladů ke zprávám
o realizaci projektu.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 30. června 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Ústí nad Labem, Dvořákova 1609/18, 400 21 Ústí nad Labem, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu e-mail přes
nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 6sbzpx5. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/49027–78099813“.
Více informací:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/rada-odborny-rada-koordinator-vdtp-ii-krp-usti-nad-labem-30–06–2022
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.