- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

NÁPLŇ PRÁCE: Zajišťuje příjem žádostí o příspěvek, kontroluje jejich formální správnost.
Komunikuje se zaměstnavateli a dbá na dohled nad realizací vzdělávacích aktivit. Zajišťuje příjem a kontrolu vyúčtování vzdělávacích aktivit a poskytnutých příspěvků na mzdy.
Připravuje podklady pro zprávy o realizaci projektu, vč. žádosti o platby a podklady pro ekonomické útvary. Zajišťuje přípravu podkladů pro hodnocení hodnotící komise. Kontroluje plnění povinností žadatele vyplývající z Dohody o poskytnutí příspěvku a příslušných právních předpisů. Organizuje odborné semináře pro zaměstnavatele. Zajišťuje publicitu projektu
v rámci regionu. Spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, volná pracovní místa, poradenství, zprostředkování).
NABÍZÍME: Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. říjen 2022.
KONTAKT: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 15. září 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02 Pardubice , nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Více informací na www.uradprace.cz v sekci Kariéra na ÚP ČR.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?