- 45 000 – 47 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Optimální nástup: 1. 10. 2018, nejpozději však 1. 1. 2019
Náplň práce: zodpovědnost za personální a mzdovou agendu pro cca 200 zaměstnanců, zajištění nástupních a výstupních formalit pracovníků včetně hlášení změn na OSSZ, ZP, zpracování statistických hlášení, výkazů a šetření (ČSÚ, ÚP, FÚ), roční zúčtování daní, tvorba ELDP, aktualizace plánu školení, lékařských prohlídek a pracovních náplní zaměstnanců, plnění dalších požadavků dle pokynů nadřízeného
Požadujeme: minimálně SŠ vzdělání s maturitou nejlépe ekonomického směru, aktivní znalost zákoníku práce a souvisejících pracovně-právních předpisů, uživatelskou znalost práce na PC (MS Office), komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, flexibilitu, loajalitu
Uvítáme: VŠ, VOŠ vzdělání, praxi z oblasti lidských zdrojů a zpracování mezd, zkušenost se systémem SAP, popř. HELIOS, řidičský průkaz skupiny B, znalost pravidel obchodní korespondence
Nabízíme: pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou, 5 týdnů dovolené, příspěvek na stravování – stravenky v hodnotě 100,– Kč, pojištění odpovědnosti za způsobenou škodu zaměstnavateli, příspěvek na penzijní pojištění, roční odměny, program benefitů Flexi Pass, možnost nákupu zaměstnaneckých akcií, příspěvek na kartu Multisport

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.