- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek
Charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci.
Popis pracovní pozice: agenda personalistiky vč. agendy sociálního a zdravotního pojištění, zdravotní prohlídky, nástupy zaměstnanců; zodpovědnost za kompletní vedení a zpracování mzdové agendy cca 110 zaměstnanců; výpočet a výplata mzdy zaměstnanců (výpočet jednotlivých složek mzdy, náhrad apod.), podklady pro odeslání a zaúčtování mezd; exekuce a insolvence zaměstnanců; roční zúčtování daně; zpracování povinných hlášení a výkazů, přehledů; sledování legislativních změn, týkajících se problematiky sociálního a zdravotního pojištění, daně z příjmu, výplaty nemocenských dávek apod.; podklady pro návazná řízení na personální a mzdovou oblast; spolupráce při kontrolách; komunikace s příslušnými úřady v otázkách mezd, pojištění a daní (OSSZ, ZP, ÚP atd.) práce na přípravě vnitřních předpisů.
Požadujeme: úplné SŠ odborné vzdělání s maturitou; praxi v oboru personalistiky a mzdové agendy min. 3 roky; dobrá znalost zákoníku práce a předpisů pro personalistiku a mzdy; schopnost týmové spolupráce, dobré komunikativní schopnosti; vysokou míru zodpovědnosti a samostatnosti; dobrá orientace v IT systémech pro zpracování personalistiky a mezd; proaktivní přístup k využití IT technologií.
Nabízíme: smysluplnou práci; nástupní mzdu od 33 tis. Kč podle praxe a schopností (po zkušební době zvýšení v návaznosti na výsledky, odměny); zázemí stabilní společnosti, 5 týdnů dovolené; 2 sick days; služební mobil, notebook; možnost dalšího vzdělávání.
Pokud vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete do 21.3.2022 e-mailem strukturovaný životopis Ing. Ivaně Peckové e-mail přes nebo volejte na tel. číslo: + zobrazit tel. číslo .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?