Referent/referentka odboru výstavby a územního plánování

Blatná
35.840 – 38.570 Kč

Požadavky na uchazeče:
Splnění kvalifikačních požadavků dle stavebního zákona. Kvalifikační požadavky splňuje:
• autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství,
• fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování a nejméně 18 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činností ve veřejné správě, nebo
• fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie a nejméně 24 měsíců praxe při výkonu územně plánovací činnosti ve veřejné správě,
• fyzická osoba, která má vysokoškolské vzdělání a výjimku z kvalifikačního požadavku vzdělání udělenou dle § 195 odst. 1 zákona č. 183/2006 Sb., nebo dle § 45 odst. 1 zákona č. 283/2001 Sb.
Další požadavky:
• řidičské oprávnění skupiny „B“ (aktivní řidič),
• výborná znalost práce v SW programech ArcMap a ArcPro (důležité pro zpracování územně analytických podkladů a také ověření souladu ÚPD s požadavky jednotného standardu),
Výhodou je:
• osvědčení o vykonání zkoušky zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního plánování,
• dobrá znalost práce s mapovými podklady a mapovými službami,
• znalost stavebního zákona a jeho prováděcích právních předpisů,
• znalost práce v Národním geoportálu územního plánování.
Osobnostní předpoklady a jiné požadavky:
• spolehlivost,
• psychická odolnost,
• analytické a organizační schopnosti, logické myšlení, samostatnost,
• výborná uživatelská znalost práce na PC/ MS Office,
• možnost přesčasové práce,
• ochota dál se vzdělávat.
Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní Sick Days, stravenková karta Edenred, příspěvek na penzijní připojištění 500 Kč/měs., osobní přístup během zkušební doby, kvalifikované uvedení do problematiky, stabilní pracovní prostředí.
Kontakt: telefonicky v úředních hodinách MěÚ, e-mailem

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Michaela Sihelská | Michaela Sihelská | Východní Předměstí, Plzeň Východní Předměstí, Plzeň
  • 36 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Kovostroj Bohemia, s.r.o. | Kovostroj Bohemia, s.r.o. | Týn nad Vltavou Týn nad Vltavou
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
včerejší
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Příbram Příbram
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Nepomuk, Plzeň-jih Nepomuk, Plzeň-jih
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Michaela Sihelská, OBB stavební materiály, spol. s r.o., Česká spořitelna, a.s., Kovostroj Bohemia, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., jsme.cool, s. r. o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, ARMO-KVH s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., TESCOMA s.r.o., TOMIS CZ, s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, ManpowerGroup s.r.o., Maxidotace s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Alerta s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., ARCgroup s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., BH – Nemocnice Vimperk a.s., PEPCO Czech Republic s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Analytik / analytička obchodu, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka nákupu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Náborář / Náborářka, Dělník / Dělnice, Přípravář / Přípravářka, Rozpočtář / Rozpočtářka, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Pracovník / pracovnice v pneuservisu, Servisní technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Přijímací technik / technička

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Východní Předměstí, Plzeň, Koterov, Plzeň, Strakonice, Sušice, okres Klatovy, Blatná, Týn nad Vltavou, Příbram, Dobříš, Sušice III, Sušice, okres Klatovy, Klatovy III, Klatovy, Klatovy, Písek, Jižní Předměstí, Plzeň, Celá ČR, Nepomuk, okres Plzeň-jih, Rokycany, Hořovice, Vimperk, Malá Strana, Týn nad Vltavou

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

auto