- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
požadavky na uchazeče:
střední vzdělání s maturitní zkouškou
praxe na obdobné pozici v délce minimálně 3 let
výborná znalost českého jazyka
znalost prostředí IT výhodou
časová flexibilita, profesionální vystupování, odolnost vůči stresu
aktivní a samostatný přístup k práci
velmi dobré organizační a komunikační schopnosti
diskrétnost, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost, pečlivost
vynikající znalost práce s PC (MS Office, internet)
státní občanství České republiky, občanství jiného členského státu Evropské unie nebo občanství státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru
trestní bezúhonnost
splnění podmínek ustanovení § 17 odst. 2 a odst. 3 zákona č. 201/2002 Sb.
charakteristika pracovního místa:
zajišťuje organizační a koordinační činnosti k zabezpečení denního výkonu funkce ředitele odboru
koordinuje zpracování stanovisek a materiálů, kontroluje dodržování termínů a zajišťuje úkoly uložené ředitelem odboru
plní operativní úkoly
zajišťuje administrativní a organizační podporu odboru
připravuje podklady k jednání, zápisy z porad
zajišťuje přijímání návštěv

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.