- Plný úvazek

Pracoviště: Wolkerova č.p. 74/6, Olomouc.
Žádost a přílohy nutné k podání žádosti: http://www.khsolc.cz/deska_aktual.aspx?ID=8415
Ředitelka Krajské hygienické stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci jako služební orgán příslušný podle § 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „zákon o státní službě“), vyhlašuje 1. kolo výběrového řízení na služební místo ředitel/ředitelka odboru protiepidemického, ID 30015062 ve služebním úřadu Krajské hygienické stanici Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci, v oborech služby:
21. Zdravotnictví a ochrana zdraví
25. Krizové řízení, ochrana obyvatelstva a integrovaný záchranný systém
Na služebním místě jsou vykonávány činnosti, pro jejichž výkon je dle Služebního předpisu ředitele Krajské hygienické stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci č. 14/2017 ze dne
3. července 2017, kterým se stanoví okruh činností státních zaměstnanců, pro jejichž výkon je nezbytné uzavření dohody o hmotné odpovědnosti, nezbytné uzavření dohody o odpovědnosti k ochraně hodnot svěřených státnímu zaměstnanci k vyúčtování.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a jmenování na služební místo představeného (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 26. ledna 2021, tj. v této lhůtě zaslané služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb POUZE na adresu služebního úřadu Krajská hygienická stanice Olomouckého kraje se sídlem v Olomouci, Wolkerova 74/6, 779 00 Olomouc, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na adresu elektronické pošty služebního úřadu: nebo prostřednictvím datové schránky IDDS: 7zyai4b.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být označena slovy: „Neotvírat“ a slovy „Výběrové řízení na služební místo ředitel/ředitelka odboru protiepidemického – 1. kolo.“
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?