- 50 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme stabilně rostoucí firmou, která je každým rokem silnější. Z rodinného podniku se stala firma, která zaměstnává přes 300 zaměstnanců a z toho 85 % je OZP.
Řešíme otázku společenské odpovědnosti. Vzděláváme firmy a veřejnost v oblasti sociálního sektoru. Víme, že kvalitu naší práce vytvářejí samotní zaměstnanci a jsme na ně náležitě hrdí!
Hledáme příjemný personál pro naši prodejnu v Kolíně. Družstvo Ergotep spolupracuje s jedničkou svého oboru, společností Tescoma, tradičním prodejcem kompletního sortimentu potřeb do kuchyně s originálním designem. Je pro Vás vaření či pečení zábavou a hrou? Pak Vás prodej množství “vychytávek” do kuchyně bude jistě bavit. Těšíme se právě na Vás!
Pracovní místo je pouze pro OZP.
Jaká bude vaše náplň práce?
obsluha zákazníků a pokladny
odborné poradenství při prodeji
nabídka zboží zákazníkům
doplňování zboží a údržba čistého prostředí prodejny
Co od vás očekáváme?
dobré komunikační schopnosti a příjemné vystupování
spolehlivost a pečlivost
min. stupeň vzdělání – vyučení bez maturity
trestní bezúhonnost
výhodou uživatelská znalost práce s počítačem
Co vám nabízíme?
smlouvu na hlavní pracovní poměr
práci na zkrácený úvazek
atraktivní zaměstnání v přátelském kolektivu
vstupní školení a trvalou podporu nejen v začátcích
stabilní výdělek
slevu na kvalitní zboží Tescoma
čisté pracovní prostředí, k dispozici také vybavená kuchyňka (MW trouba, konvice, lednička) a toaleta v zázemí prodejny
Doplňující informace
Název pozice: pracovník obchodu
Zaměstnavatel: ERGOTEP, družstvo invalidů
Oblast výkonu práce: Kolín (místo pracoviště – Prodejní centrum Tescoma, OC Futurum Kolín, Rorejcova 906, 280 02 Kolín IV)
Nejnižší požadované vzdělání: střední odborné s výučním listem
Typ smluvního vztahu: pracovní smlouva
Pracovní úvazek: práce na zkrácený úvazek

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.