- 25 000 – 28 000 Kč
- Plný úvazek
Platové zařazení (dle zákona č. 262/2006 Sb., NV č. 341/2017 Sb., v pl. znění): platová třída č. 10
• platové rozpětí 10. pl. třídy v závislosti na praxi 23.390 Kč až 34.370 Kč (za 32 let uznatelné praxe)
Nabízíme:• pružnou pracovní dobu
• pracovní smlouvu na dobu neurčitou
• 5 týdnů dovolené + 4 dny pracovního volna
• stravenkové karty, stravenky v hodnotě 150 Kč na den• osobní příplatek až do výše 100 % platového tarifu
• stabilizační odměna ve výši 2.000 Kč již při nástupu
• pravidelný růst platu, možnost mimořádných odměn
• vzdělávání v rámci prohlubování kvalifikace, možnost kariérního růstu• služební mobilní telefon
• příspěvek na kulturu, sport, rehabilitaci a vzdělávání ve výši 3.000 Kč• příspěvek na očkování• příspěvek na životní nebo penzijní pojištění až do výše 750 Kč
• možnost účasti na sportovních turnajích v rámci reprezentace města Žatec• společenské a kulturní aktivity• stabilní a profesionální zázemí• práci, ve které můžete měnit město k lepšímu a podílet se na jeho rozvoji
Popis činnosti pracovníka:
• výkon státní správy ve věcech provádění stavebního zákona, zákona o pozemních komunikacích a předpisů s nimi souvisejícími• výkon stavebního dozoru spočívající v soustavném dozoru nad zajišťováním ochrany veřejných zájmů, ochrany práv a oprávněných zájmů právnických a fyzických osob a nad plněním jejich povinností vyplývajících ze stavebního a silničního zákona
Ostatní předpoklady:
• VŠ vzdělání v magisterském nebo bakalářském studijním programu ve studijním oboru stavebního, architektonického nebo právnického směru, vyšší odborné vzdělání v oboru stavebnictví a 2 roky praxe v oboru stavebnictví, nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví s požadovanou délkou praxe (v souladu s § 13a odst. 2 zákona č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu)
• ovládání PC (Microsoft Word a Excel, poštovní klient), výhodou práce v programu VITA• znalost zejména těchto zákonů: zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), zákon č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, zákon č. 500/2004 Sb., správní řád, zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon, zákon č. 13/1997 Sb., pozemních komunikacích, zákon č. 183/2006 Sb., o územním plánování a stavebním řádu,
komunikační schopnosti, flexibilita, samostatnost
• řidičský průkaz skupiny B
• předpokládaný nástup: dle dohody, možný ihned
• výhodou zvláštní odborná způsobilost při územním rozhodování a při rozhodování na úseku stavebního řádu a vyvlastnění, popř. zvláštní odborná způsobilost silničního hospodářství
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
• státní občanství České republiky, u cizích státních příslušníků trvalý pobyt na území ČR
• minimální věk 18 let, způsobilost k právním úkonům, morální a trestná bezúhonnost
• znalost jednacího jazyka – češtiny (u cizích státních příslušníků s trvalým pobytem v ČR)
Uchazeč o zařazení do výběrového řízení podá na Městský úřad Žatec písemnou přihlášku, která bude obsahovat tyto náležitosti:
• název pracovní pozice
• jméno a příjmení, titul
• datum a místo narození, státní příslušnost
• místo trvalého pobytu
• telefonické spojení, e-mailovou adresu
• č. občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, číslo řidičského průkazu
• datum a podpis
K přihlášce budou připojeny tyto doklady:
• strukturovaný životopis• ověřený doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání, u VŠ včetně dodatku k diplomu
• výpis z evidence rejstříku trestů FO ne starší než 3 měsíce• případně další doklady osvědčující odbornou způsobilost uchazeče
Písemné přihlášky včetně příloh doručí uchazeč na adresu:Městský úřad Žatec, Útvar tajemníka úřadu, náměstí Svobody 1, 438 01 Žatec
obálka musí být označena textem VŘ REFERENT SÚ VÝZVA 04.12.2023.Termíny ukončení příjmu přihlášek:04.12.2023 v 13:00, osobní pohovory 06.12.2023 od 15:00.Změna termínu osobních pohovorů vyhrazena.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.