- 20 000 – 24 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Pojďte nám pomoct zlepšovat spokojenost našich zákazníků! Jsme rodinná firma a zabýváme se prodejem nábytku.
Hledáme do týmu
• Praxe na oddělení zákaznické péče minimálně 1 rok – hledáme seniora
• Praxe na reklamačním oddělení výhodou
• Zodpovědnou, aktivní osobnost, která je pro-zákaznicky orientovaná
• K práci potřebujete minimálně SŠ vzdělání s maturitou a chuť pracovat…
• Spolehlivého, samostatného, komunikativního a přátelského kolegu či kolegyni
Na tohle se u nás můžete těšit
• Férovou mzdu – 24000,–35000,–Kč dle zkušeností dle zkušeností se zákaznikcou péči
• Pracovní doba – pondělí až pátek 8:00–16:30
• Volné víkendy
• 3 dny placeného volna (Sickdays)
• Možnost karierního růstu – je možné postoupit na vedoucího oddělení
• Přátelskou atmosféru v malém týmu
V případě zájmu nám zašlete svůj životopis spolu s průvodním dopisem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.