- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Referent zásobování/účetní skladu – vzdělání vyučení nebo středoškolské. Pracoviště Hotel Růže, Horní 154, Č. Krumlov. Náplň práce: Administrativní práce v rámci nákupního oddělení společnosti. Zajištění nákupu zboží a materiálů nutných pro chod hotelu (food, non-food) a s tím spojené administrativy. Zajištění vhodných dodavatelů zboží za nejvýhodnější ceny. Evidence zásob v rámci skladového softwaru. Zadávání skladových příjemek, výdejek a převodek, fyzický příjem zásob na sklad, inventarizace zásob. Samostatné plnění dalších operativních úkolů. Úzká spolupráce s dalšími odděleními hotelu. Požadavky: Dosavadní praxe na obdobné pozici alespoň 1–2 roky. Základní znalost AJ. Znalost MS Office (především MS Excel), znalost skladového SW Septim výhodou. Samostatnost, odpovědnost vůči svěřeným úkolům, schopnost rozhodovat se. Organizační a koordinační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, smysl pro detail. Příjemné vystupování. Praxe výhodou. Nabízíme: Stabilní pracovní prostředí. Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů. Zajímavé finanční ohodnocení. Práci v přátelském kolektivu. Práce na zkrácený úvazek 6 hod/denně. Místo pracoviště Český Krumlov. Prac. poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek zkrácený, prac. doba jednosměnná. Nástup dle dohody. Mzda 17.000,–- Kč hrubého, závodní stravování, jazykové kurzy, příspěvky na penzijní/životní připojištění. Kontakt: Alena Pleul, tel: zobrazit tel. číslo , e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.