- 26 220 – 30 400 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Referent zásobování/účetní skladu – vzdělání vyučení nebo středoškolské. Pracoviště Hotel Růže, Horní 154, Č. Krumlov. Náplň práce: Administrativní práce v rámci nákupního oddělení společnosti. Zajištění nákupu zboží a materiálů nutných pro chod hotelu (food, non-food) a s tím spojené administrativy. Zajištění vhodných dodavatelů zboží za nejvýhodnější ceny. Evidence zásob v rámci skladového softwaru. Zadávání skladových příjemek, výdejek a převodek, fyzický příjem zásob na sklad, inventarizace zásob. Samostatné plnění dalších operativních úkolů. Úzká spolupráce s dalšími odděleními hotelu. Požadavky: Dosavadní praxe na obdobné pozici alespoň 1–2 roky. Základní znalost AJ. Znalost MS Office (především MS Excel), znalost skladového SW Septim výhodou. Samostatnost, odpovědnost vůči svěřeným úkolům, schopnost rozhodovat se. Organizační a koordinační schopnosti, vysoké pracovní nasazení, smysl pro detail. Příjemné vystupování. Praxe výhodou. Nabízíme: Stabilní pracovní prostředí. Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů. Zajímavé finanční ohodnocení. Práci v přátelském kolektivu. Práce na zkrácený úvazek 6 hod/denně. Místo pracoviště Český Krumlov. Prac. poměr na dobu neurčitou, prac. úvazek zkrácený, prac. doba jednosměnná. Nástup dle dohody. Mzda 17.000,–- Kč hrubého, závodní stravování, jazykové kurzy, příspěvky na penzijní/životní připojištění. Kontakt: Alena Pleul, tel: zobrazit tel. číslo , e-mail přes

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.