- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme zkušenou/ného HR Manažera, která/ý bude na této samostatné pozici podporou pro naše Business Partnery jednotlivých oddělení, dohromady budete zastřešovat 330 FTE a 10-12 Business Partnerů, kde každý z nich je jiná osobnost a Vaším úkolem bude najít si k nim cestu a vybudovat si dlouhodobé vztahy.
- strategické řízení všech HR procesů v rámci svěřené divize
- řízení výkonnosti, odměňování a benefitů, vzdělávání a rozvoje, mobility zahraničních pracovníků,
- řízení strategie náboru absolventů ale i zkušených pracovníků
- implementace nových HR systémů apod.
- HR budgeting
- spolupráce s ostatními HR manažery z ostatních divizí
- proaktivní přístup; rádi mezi sebe uvítáme inovátora, který nám pomůže změnit naše procesy k lepšímu, ale zároveň bude schopný s námi táhnout za jeden provaz a spolupracovat
- silnou osobnost, která si vybuduje své rovnocenné místo mezi Partnery společnosti
- pokročilou znalost anglického jazyka
- praxi na obdobné manažerské pozici min 4 roky
- praxi z obchodní, consultingové nebo IT společnosti
- práci v příjemném kolektivu v prestižní mezinárodní společnosti přímo v centru Prahy
- školení dle vlastního výběru
- benefity za 27 000 korun ročně formou cafeteria systému
- 6 týdnů dovolené
- životní pojištění
- služební Iphone
- možnost Home office
- možnost zvýhodněného operativního leasingu
- služby uLekare.cz pro Vás a Vašeho rodinného příslušníka
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?