- 33 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
PP na dobu určitou po dobu mateřské a rodičovské dovolené.
Náplň práce: Manažerská činnost: vedení týmu 25 pracovníků pobočky (4 střediska), administrativa spojená se zaměstnavatelskými úkony (docházka, BOZP, atd.), jednání s úřady. / Sociální práce: částečně přímá práce v sociální službě, kontrola plnění sociální služby pobočky. / Dohled nad vedením ubytoven pro rodiny s podporou sociální práce. / Podíl na vedení projektů OPZ a OPVVV. / Popsané činnosti jsou ve svých aktivitách provázané. Celkový úvazek pracovní pozice je 1,0. / Vedoucí pobočky má odpovědnost za chod pobočky v oblasti personální, ve výkonu sociální práce a v oblasti dalšího provozu.
Kvalifikace: Ukončené střední nebo VŠ vzdělání. / Praxe ve vedení pracovního kolektivu (organizační a řídící předpoklady). / Výhodou je odborná praxe a vzdělání v sociální oblasti dle ZSS 108/2006. / znalost práce s PC / Řidičský průkaz sk. B. / Trestní bezúhonnost. / Znalost práce s Excel a Word.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, stravenky, práci v dobrém prostředí malého kolektivu, flexibilní organizaci pracovního času, mzdu od 30 000 (dle kvalifikace a praxe).
Poznámka:
Pracovní poměr se uzavírá na dobu určitou jako zástup za dočasně nepřítomnou zaměstnankyni z důvodu mateřské a rodičovské dovolené.
Nástup dne 1. 2. 2020, případně déle.
Průběh výběrového řízení:
Zájemce zašle motivační dopis a strukturovaný životopis na email e-mail přes . V průvodním dopise stručně uvede (max. A4) zkušenosti s vedením kolektivu týmu pracovníků a popíše svůj vztah k sociální práci.
Písemné přihlášky do výběrového řízení je možno zasílat na uvedený email do 2. ledna 2020. Výběrové řízení proběhne na konci ledna, termín bude upřesněn.
Bližší informace: Daniel Svoboda, oblastní ředitel, email e-mail přes ,
tel. zobrazit tel. číslo , adresa NADĚJE, Černická 17, Plzeň 301 00.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?