Registrační pracovník/pracovnice

Olomouc
33.280 – 35.770 Kč

Výběrové řízení č. 2025/72
Odbor/Oddělení: odbor živnostenský/oddělení registrace
Druh práce: výkon ucelených agend v rámci působnosti statutárního města Olomouce zařazených v odboru živnostenském

Jiné požadavky:

  • dobrá znalost práce na PC (Word, Excel)
  • dobré organizační a komunikační schopnosti
  • samostatnost
  • flexibilita
  • schopnost jednat s lidmi
  • ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům

Bližší specifikace pracovní činnosti:

  • příjem ohlášení živnosti a žádostí o vydání koncese, včetně oznámených změn
  • posuzování splnění všeobecných a zvláštních podmínek provozování živnosti
  • vydávání výpisů z živnostenského rejstříku
  • vedení správního řízení ve věci:
  • rozhodnutí o udělení koncese
  • rozhodnutí o tom, že živnostenské oprávnění ohlášením nevzniklo nebo o tom, že ohlašovatel nesplnil podmínky pro vznik živnostenského oprávnění
  • zrušení živnostenského oprávnění v případě zjištění, že zápis do živnostenského rejstříku byl proveden v rozporu se zákonem
  • změny rozsahu předmětu podnikání a podmínek provozování živnosti rozhodnutím o změně rozhodnutí o udělení koncese
  • zrušení živnostenského oprávnění
  • zrušení živnostenského oprávnění na návrh orgánu státní správy vydávajícího stanovisko
  • uživatelské činnosti v živnostenském rejstříku (provádění zápisů, informování podnikatelů o provedených zápisech)
  • vyměřování správních poplatků
  • uživatelské práce v aplikaci IS RŽP, e-spis a Agendio (pořizování případů, sledování stavu pohledávek a případně předávání případů k vymáhání)
  • vedení evidence pohledávek včetně zasílání upomínek
  • kontrolování rozpracovaných případů, zpracovávání avíz na osoby a na subjekty, vyznačování, kontrolování a zpracovávání upozornění a přijatých usnesení z veřejného rejstříku v IS RŽP
  • kontrolování vyřízených dokumentů a uzavřených spisů a předávání do příruční spisovny
  • vedení evidence zemědělských podnikatelů a vydávání osvědčení o zápisu do evidence, provádění změn, přerušení zemědělského podnikání a rozhodování o vyřazení podnikatelů z této evidence

Lhůta pro podání přihlášky: 5. 12. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty – později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení)
Způsob podání přihlášky:

  • poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc)
  • datovou schránkou (ID: kazbzri)
  • e-mailem (e-mail přes odpovědní formulář)
  • osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Výběrové řízení a tiskopisy jsou k dispozici na internetové adrese: https://kariera.olomouc.eu nebo na oddělení personálním.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu i bez uvedení důvodů zrušit nebo nevybrat žádného vhodného uchazeče.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • 30 000 – 56 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 21. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. listopadu
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Olomouc Olomouc
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Bergasto a.s., Broker Investment, s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Proveon, a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., OBB stavební materiály, spol. s r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Modivo Czech, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., nextbike Czech Republic s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Trenkwalder a.s., Česká spořitelna, a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Dispečer / Dispečerka, Logistik / Logistička, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Pracovník / pracovnice ve službách, Rozpočtář / Rozpočtářka, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Velká Bystřice, Neředín, Olomouc, Celá ČR

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT