- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

COMGUARD je česká B2B distribuční společnost se zaměřením na oblast Security IT.
• zodpovědnost za správně vedenou účetní agendu
• evidence a kontrola tuzemských i zahraničních faktur a platebních příkazů
• účtování o majetku (evidence, zařazení, odpisy, vyřazení, inventury)
• příprava a kalkulace DPH, KH a SH a všech souvisejících reportů
• vedení personalistiky včetně zpracování mezd a pracovních smluv
• spolupráce a komunikace s institucemi, vedením a auditory
• příprava silniční daně, srážkové daně
• spolupráce na přípravě DPPO
• zpracování účetních závěrek
• spolupráce při finančních auditech
• spolupráce při nastavování finančních procesů a systému účtování
• sestavování výkazů a reportů
• provádění ostatních administrativních úkonů souvisejících s úsekem financí
• spolupráce s ostatními členy týmu
• práce s interními kancelářskými systémy (POHODA, CRM)
• vysokoškolské vzdělání s ekonomickým zaměřením/středoškolské ekonomické vzdělání s praxí min. 3 roky
• praxe v programu Pohoda
• uživatelskou znalost produktů MS Office (převážně Excel, Outlook) a internetu
• spolehlivost a schopnost pracovat samostatně i v týmu, proaktivní přístup
• zodpovědnost – dodržování termínů
• dobré komunikační a organizační schopnosti
• iniciativní přístup, ochotu učit se
• znalost daňové problematiky a orientace v účetních a daňových zákonech
• loajalita, flexibilita, nezávislost, diskrétnost, pečlivost
• výkonnostní odměny
• možnost Home Office
• bezplatné kurzy angličtiny
• příspěvek na stravování
• 3 sick days
• příspěvek na kulturu a sport
• služební telefon s placeným paušálem a daty
• pracovní notebook
• Interní vzdělávání a budget na externí vzdělávání
• teambuildingy a firemní snídaně – zachováváme pohodovou firemní kulturu a rodinnou atmosféru
• kancelář v Žabovřeskách s výbornou dostupností do centra
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?