Procurement Specialist

Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

Detailed information:

Our client is a world leader provider of business consulting, technology and engineering. Offering services in the field of Systems Integration, Finance, Telecommunications and Informatics and Aerospace among others. It has operation centers in more than 70 countries worldwide. Today, this corporation is a global leader in the „next generation“ of Telecommunications consulting with revenues of billions of dollars. Ranked in industry magazines including the Wall Street Journal as one of the most innovative companies to work for.

Scope of employment:

The Procurement team is part of the Source to Settle department responsible for the creation and issuing of the Purchase orders to suppliers. The Procurement team is especially focused on the proactive review of all purchase requests, verifying that all required information and documentation has been provided, and then creates purchase orders for the requested items. The Procurement team ensures that purchases are made against properly approved purchase orders, and are compliant with the company Procurement policies.

Key responsibilities:

  • Purchase order processing – creation of shopping carts.
  • Data validation, and ensuring to process all necessary pre-approvals.
  • Resolution of queries where mandatory information for processing has not been provided.
  • Solving Purchase orders related queries from requesters and suppliers.
  • Distribution of completed Purchasing orders to suppliers and dealing with queries.
  • Contributing to the team with a hands on approach to admin tasks e.g.: archiving, filing etc.

Requirements:

  • Education in Economics, Accounting, Finance, Business administration or related area.
  • Previous experience in a similar position within an international Shared Service Center is considered an advantage.
  • The ability to work independently and as part of a team.
  • Strong processes orientation, knowledge of process design tools.
  • Excellent communication skills in English.
  • MS Office skills, specifically Excel & Word desirable.
  • The ability to prioritize, multi-task, and work under pressure.
  • Knowledge of SAP and SRM is a plus.
  • Strong attention to detail, proactive approach, organizational skills and numerical thinking, problem solving.
  • A strong work ethic.

We offer:

  • Very competitive remuneration.
  • Extensive corporate benefits package.
  • Yearly bonuses.
  • State of the art office building in Prague center.
  • Free refreshments in the workplace.
  • Social events and team building activities.
  • Extensive training and coaching.
  • Perspective projects with an international scope.
  • Positive and social working environment.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • 35 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
DOBRÉ KNIHY s.r.o. | DOBRÉ KNIHY s.r.o. | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 26 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
EVROPA services Czech s.r.o. | EVROPA services Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 60 000 – 180 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. dubna
Black & Decker (Czech) s.r.o. | Black & Decker (Czech) s.r.o. | Trmice Trmice
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 21. března
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. srpna
SAP Services s.r.o. | SAP Services s.r.o. | Stodůlky, Praha Stodůlky, Praha
  • 90 000 – 107 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 20. března
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
Industrietechnik s.r.o. | Industrietechnik s.r.o. | Liberec Liberec
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
AMBOSELI s.r.o. | AMBOSELI s.r.o. | Strakonice Strakonice
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
GeaCert, s.r.o., v likvidaci | GeaCert, s.r.o., v likvidaci | Celá ČR Celá ČR
  • od 8 € / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
Jakub Štefka | Jakub Štefka | Praha Praha
  • od 150 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
LIBERA, s.r.o., - organizační složka | LIBERA, s.r.o., - organizační… | Praha-východ Praha-východ
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
Axial Personnel Agency, s.r.o. | Axial Personnel Agency, s.r.o. | Praha Praha
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 16. září
Christine Promo s.r.o. | Christine Promo s.r.o. | Praha Praha
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. září
PP & T consult s.r.o. | PP & T consult s.r.o. | Brno-město Brno-město
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. září
Firma Ron s.r.o. v likvidaci | Firma Ron s.r.o. v likvidaci | Trutnov Trutnov
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. září

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Deklarace odpovědného podnikání z. s., Bageterie Boulevard, Správa železnic, státní organizace, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., JOBSTART s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Albert Česká republika, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., NP48, s.r.o., Partners Financial Services, a.s., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., ARIES, a.s., CLEANCAT s.r.o., Louda Auto a.s., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., T-Mobile Czech Republic a.s., Kaufland Česká republika v.o.s., FAnn Retail, a.s., Raiffeisenbank a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Kronium s.r.o., Lagardere Travel Retail, a.s., Metrostav a.s., LPP Czech Republic, s.r.o., NEW YORKER CZ, s.r.o., SYNERGIE, s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., INTERACTION s.r.o., PETR VOJTA s.r.o., STAEG, spol. s r.o., Mlékárna Pragolaktos, a.s., Modivo Czech, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Trenkwalder a.s., Twisto payments a.s., ManpowerGroup s.r.o., Orienta Czech s.r.o., HVLD Management s.r.o., KFC, EKOSPOL a.s., Sabores s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Etimos Human s.r.o., PARTNER 4 JOB s.r.o., DOBRÉ KNIHY s.r.o., EVROPA services Czech s.r.o., SPECIAL TURBO a.s., DKNV stavební, s.r.o., EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Konzultant / konzultantka IT, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Trenér / Trenérka, Herec / Herečka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Realitní makléř / makléřka, Stavební inženýr / inženýrka, Lékárník, Farmaceut / Lékárnice, Farmaceutka, Odborný pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka v cestovním ruchu, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Radlice, Praha, Staré Město, Praha, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Lipence, Praha, Hloubětín, Praha, Černý Most, Praha, Nové Město, Praha, Bubeneč, Praha, Vinohrady, Praha, Smíchov, Praha, Nusle, Praha, Žižkov, Praha, Štěrboholy, Praha, Krč, Praha, Jinonice, Praha, Hostivař, Praha, Kyje, Praha, Třebonice, Praha, Karlín, Praha, Veleslavín, Praha, Michle, Praha, Stodůlky, Praha, Holešovice, Praha, Ruzyně, Praha, Řepy, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

policie design
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT