- 28 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme středně velkou všeobecně zaměřenou městskou základní školou s třídami od 1. do 9. ročníku. Koncepce školy je stavěna tak, aby podporovala zdravé klima školy, naproti tomuto tvrzení jde i skladba předmětů.
Podmínkou je absolvent jednooborového studia psychologie. Na počet našich žáků je nabízen úvazek 0,5. Při zájmu by byla možnost dobrat úvazek na jiné hradecké škole. Pracovní doba: 1x týdně nástup brzy ráno - před sedmou hodinou, 1x týdně odpoledne 14.00 - 18.00, zbytek pracovní doby dohodou. Pracovní náplň - preventivní program ve třídách. Krátkodobá práce s jednotlivými klienty (při školním neúspěchu, rozvodu rodičů, zhrzených láskách...). Při zjištění vážnějších problémů přesměrování na odborná pracoviště. Klienti žáci, pracovníci ZŠ. Podpora rodin. Pravidelné dovzdělávání.
Spolupráci, otevřenou komunikaci - pokud "důvěrnost" informací dovolí. Ochotu vymýšlet a sdílet postupy, domlouvat s vyučujícími strategie, preventivní kroky vedoucí ke spokojenosti, k úspěšnosti našich žáků a ktvorbě inspirativního klimatu školy. Ve chvíli potřeby stát se oporou našich žáků, jejich rodin a vyučujících. Být tak vzdělán a dovzděláván, že pokud nedokáži intervenovat ve prospěch klienta já, vím, kam jej nasměrovat pro účinnou pomoc.
Nabízíme výhody práce ve školství. Příspěvek na obědy, možnost čtvrtletních odměn, částečně samostatně definovanou flexibilní pracovní dobu. Vlastní "kancelář". Spolupráci při řešení problémů (vedení, školní poradenské pracoviště...). Možnost se dovzdělávat. Účast na školních akcích.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?