- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o 2 500 bytů a staráme se o pohodlí více než 4 500 podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.
Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.
Co bude tvou náplní práce?Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.
Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.
Budeš:První věc po příchodu do práce je odbavení inzertních mailů, to znamená navést zájemce o bydlení, aby si vyplnili registrační formulář k prohlídce (následně je kontaktuje přímo obchodní zástupce s termínem prohlídky vysněného bytu). Dále odbavujeme e-maily z předchozího dne a již rozřešené požadavky, ať je to oprava/výměna spotřebiče, řešení následků po vytopení, problémy s internetovým připojením, žádosti o dokumenty nebo dotazy na jednotlivé platby. Také jsme připojeni na telefonní lince a aktivně vyřizujeme požadavky, se kterými se na nás naši klienti obrací. Krom telefonu k nám nové úkoly přichází i skrz e-mail, chat a klientskou zónu, což je námi vyvinutá aplikace pro zjednodušení komunikace s majiteli i podnájemníky.
Takto typický den na této pozici popsala naše supervizorka podpory Lucka.
Co ti nabízíme?Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.
Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko?
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?