- 34 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
V rámci prémiové služby Ideální nájemce pečujeme o 2 500 bytů a staráme se o pohodlí více než 4 500 podnájemníků. Abychom mohli poskytovat top službu, spokojený klient je pro nás na prvním místě, a proto do týmu hledáme parťáka, který to vnímá stejně a o telefonické i e-mailové řešení požadavků ze strany našich klientů se s radostí postará.
Máš cit pro komunikaci a blaho klientů je pro tebe na prvním místě? Pak jsi jednou nohou u nás.
Co bude tvou náplní práce?Budeš vstupní branou pro naše stávající i potenciální klienty a pomocnou rukou při řešení jejich dotazů, požadavků i potíží. Věř nám, že s nudnými a monotónními úkoly se u nás moc nepotkáš.
Součástí tvé práce bude komunikace s klienty, koordinace kolegů napříč firmou i domluva externích dodavatelů; vše budeš řešit primárně telefonicky nebo e-mailem.
Budeš:První věc po příchodu do práce je odbavení inzertních mailů, to znamená navést zájemce o bydlení, aby si vyplnili registrační formulář k prohlídce (následně je kontaktuje přímo obchodní zástupce s termínem prohlídky vysněného bytu). Dále odbavujeme e-maily z předchozího dne a již rozřešené požadavky, ať je to oprava/výměna spotřebiče, řešení následků po vytopení, problémy s internetovým připojením, žádosti o dokumenty nebo dotazy na jednotlivé platby. Také jsme připojeni na telefonní lince a aktivně vyřizujeme požadavky, se kterými se na nás naši klienti obrací. Krom telefonu k nám nové úkoly přichází i skrz e-mail, chat a klientskou zónu, což je námi vyvinutá aplikace pro zjednodušení komunikace s majiteli i podnájemníky.
Takto typický den na této pozici popsala naše supervizorka podpory Lucka.
Co ti nabízíme?Dej nám o sobě vědět, pošli CV nebo odkaz na LinkedIn a pár slov o sobě. Když si padneme do noty, moc rádi se s tebou potkáme na schůzce a pobavíme se o našich společných představách.
Na závěr ti přiblížíme, jak bude vypadat výběrko?

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.