- 15 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Společnost CCC patří k nejrychleji rostoucí prodejní síti obuvi v české republice i ve světě. Jsme dynamická firma, která nabízí perspektivní pracovní místa ve stabilním mezinárodním prostředí s možností kariérního růstu a osobního rozvoje.
Pozice je vhodná pro juniorní kandidáty, popřípadě absolventy marketingových oborů VŠ.
CO VÁS NA TÉTO POZICI ČEKÁ?
KOORDINÁTOR MARKETINGU SE STARÁ O POZITIVNÍ IMAGE NAŠÍ SPOLEČNOSTI NAVENEK. KOMUNIKUJE SE ZÁSTUPCI OBCHODNÍCH CENTER, MEDIÍ, SOCIÁLNÍCH SÍTÍ, GRAFIKY, TISKÁRNAMI I POSKYTOVATELI REKLAM. JE PRAVOU RUKOU MARKETINGOVÉ MANAŽERKY A SPOLEČNĚ ORGANIZUJÍ AKCE PRO KLIENTY, INFLUENCERY A STARAJÍ SE, ABY CCC BYLO VIDĚT A KLIENTI NÁS CO NEJVÍC NAVŠTĚVOVALI.
SVOU PRÁCI SI DOKÁŽE SAMOSTATNĚ ROZVRHNOUT, PROTO JE ČASOVĚ FLEXIBILNÍ A MŮŽE PRACOVAT NA ZKRÁCENÝ ÚVAZEK (cca 30 h) NEBO NĚKDY Z DOMOVA.
JAK SI MŮŽETE PŘESNĚ TUTO PRÁCI PŘEDSTAVIT?
Jste v každodenním kontaktu s obchodními centry, našimi kolegy z prodejního oddělení a centrálou v Polsku. Připravujete a domlouváte marketingové akce ať už plošně pro všech 91 prodejen v České republice nebo jednotlivě jen pro určité lokality.
Připravuje obchodní centrum slevovou akci? Chceme udělat našim klientům radost slevou na produkty? Potřebujeme se zviditelnit v rámci módní přehlídky nebo umístit reklamu v módním magazínu? Chceme podpořit zobrazování našich produktů v on-line prostředí?
Vše je potřeba domluvit připravit, objednat, spočítat a vyhodnotit. Budete k tomu potřebovat výborné organizační i komunikační schopnosti, bezchybnou češtinu a bude se hodit i schopnost práce s čísly a Excelem.
Nezbytné jsou základní znalosti tvorby marketingových materiálů, vynikající čeština a pozitivní přístup. Angličtinu využijete v kontaktech s centrálou v Polsku.
Víc vám prozradíme u pohovoru. :-)

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.