- 42 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Nezajímá Vás kvantita ale kvalita? Rádi byste věnovali více času péči o zákazníka, řešení objednávek a nechcete být celý den na telefonu? Pokud ano, staňte se součástí přátelského a solidárního týmu, kde budete moci využít také znalosti AJ.
Budete zodpovědný/á zejména za:
- Přijímání a zpracování objednávek a požadavků skrze interní systém či telefon
- 80% času se jedná o administrativu, 20% o telefonický kontakt
- Spolupráce se zahraničními kolegy, distributory a sklady
- Podílení se na zkvalitnění procesů a vzájemné spolupráce
- Různé administrativní činnosti
Jakého člověka hledáme?
- Předchozí zkušenost se zpracováním objednávek/požadavků nebo obdobně zaměřené pozice ze zákaznického servisu/logistiky
- Znalost AJ na pokročilé úrovni (denní komunikace)
- Výborné komunikační dovednosti a pozitivní přístup
- Samostatnostného, který je schopný určit si priority
- Týmový hráč, který dokáže být i nápomocný kolegům
S čím u nás můžete počítat:
- Zázemí společnosti, která poskytuje technologie řešící problémy na celém světě (např. zdravotnictví, bezpečnost, komunikace)
- Úzká spolupráce v kolektivu okolo 10 kolegů
- Smlouva na dobu neurčitou
- Benefitní program a další balíček benefitů (25 dní dovolené, cafeterie, multisport karta, sick days, příspěvek na penzijko, finanční podpora v době nemoci)
- Finanční ohodnocení, které koresponduje s Vašimi zkušenostmi a očekáváním
- Postupný kariérní rozvoj a růst
- Kanceláře v blízkosti metra Chodov
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?