- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Náplň práce, pravomoc a zodpovědnost:
kontakt a komunikace s odběrateli, odborné poradenství, příprava cenových nabídek
vyřízení objednávek
komunikace se zahraničními dodavateli
Místo práce: Brno
Nabízený plat: dohodou
Termín nástupu: září – říjen 2015
Další výhody:
práce ve stabilní renomované společnosti
kvalitní zaškolení
auto, notebook, mobilní telefon
dovolená navíc
příspěvek na stravování
Druh pracovního poměru: plný úvazek
Požadované vzdělání:
středoškolské s maturitou
nadstavbové/vyšší odborné vzdělání
vysokoškolské I. stupně / II. stupně
vhodné i pro absolventa
Zaměření, obor: strojní, technické, elektrotechnické, nejlépe oblast měření a regulace
Jazykové znalosti:
Anglický jazyk – pokročilá úroveň
Řidičský průkaz: B
Osobnostní předpoklady a dovednosti:
technické myšlení, nebo vztah k technickým produktům
komunikační a prezentační schopnosti, zodpovědnost, flexibilita a ochota cestovat
obchodní zkušenosti výhodou
Stručná charakteristika společnosti
D-Ex Instruments, s.r.o. je společnost, která působí na trhu již od roku 1991. Od založení působí v České republice (Brno) i ve Slovenské republice (Bratislava). Specializuje se na prodej bezpečnostních řídících systémů, přístrojů do prostředí s nebezpečím výbuchu, kalibrační a měřící techniky.
D-Ex Instruments, s.r.o.
Optátova 37, 637 00 Brno
http://www.dex.cz
Informace o výběrovém řízení (předpokládaný termín vyhlášení VŘ – červenec 2015)
Pokud Vás tato pracovní příležitost zaujala, zašlete svůj životopis na e-adresu: . Nezapomeňte, prosím, uvést svůj tel. kontakt.
Kontaktní osoba: Šárka Beránková
Tel.: zobrazit tel. číslo , zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?