- 50 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
Vaším úkolem bude:
o aktivní vyhledávání nových zákazníků
o zvyšování povědomí o firmě
o monitoring trhu
o naplňování obchodní a marketingové strategie
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít:
o SŠ vzdělání – preferujeme technický směr
o dřívější působení ideálně na pozici jako: Obchodní zástupce
o deklarované obchodní úspěchy, velmi dobré prezentační dovednosti, samostatnost, flexibilita a motivace
o velmi dobré plánovací, organizační a analytické dovednosti
o silná pro-zákaznická orientace, týmový hráč
Co Vám můžeme nabídnout:
o atraktivní mzdové ohodnocení
o výkonností prémie
o služební automobil, notebook, mobilní telefon
o zázemí úspěšné společnosti, přátelské prostředí
o možnost seberealizace
Nabízíme: práce na HPP, zázemí prosperující firmy, možnost zvyšování kvalifikace a profesního růstu
První kontakt emailem nebo telefonicky: 7,00 – 14,00 hod.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.