- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jedná se o práci v našem klientském centru,kdy budete především přijímat požadavky a objednávky od našich klientů a dále je zpracovávat. Dále budete evidovat a zpracovávat veškeré doklady jako jsou (přijaté doklady, vydané doklady pokladna, evidence majetku, fakturace atp.) a další admin.a personální práce dle aktuální potřeby.NABÍZÍME: zázemí stabilní dlouholeté společnosti; nástupní mzdu 16 000 Kč; růst mzdy po zapracování a přebírání odpovědnosti (cca 3–6 měsíců); mzda po zapracování 18 000 – 22 000 Kč; přísp.na penzijní připojištění po 12-ti měsících trvání poměru u nás; možnost využívat firemní fitness; k dispozici: notebook a služební telefon.POŽADUJEME: všeobecný přehled, pečlivost, komunikativnost, schopnost učit se novým věcem a velmi příjemné a vstřícné chování. čistý výpis z rejstříku trestů; řidičský průkaz sk.B; velmi dobrá znalost práce s MS Office; minimálně základní znalost rutinních účetních postupů; praxe v účetnictví výhodou nikoliv podmínkou.
V případě zájmu zašlete strukturovaný životopis na e-mail: e-mail přes , v předmětu e-mailu uveďte „KLIENTSKÝ SERVIS – specialista administrativy". Vybrané uchazeče pozveme k osobnímu pohovoru.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?