- 24 490 – 33 300 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Historie naší personální agentury v České republice se píše od roku 1993, kdy byla založena v Plzni pod názvem WIZARD. Od června 2005 patří firma ke skupině I. K. Hofmann GmbH, která sídlí v Norimberku. Tato skupina působí v Německu již od roku 1985 a patří k pěti největším poskytovatelům personálních služeb v zemi. V České republice nabízíme firmám podporu v personální politice a uchazečům o zaměstnání nové kariérní možnosti na pobočkách v Praze, Brně, Ostravě, Plzni, Kopřivnici, Stříbře, Chomutově, Chebu, Liberci, Vysokém Mýtě, České Lípě a Českých Velenicích.
Významný leader na poli protetiky v ČR, menší výrobní firma, přivítá do svého týmu HR generalistu, který by byl hlavní tváří pro řešení personální agendy. Pokud již máte zkušenosti v HR, jste samostatní, zvládnete nést zodpovědnost a umíte anglicky na pokročilé úrovni, čtěte níže.
Neváhejte mi zaslat CV v anglickém i českém jazyce.
Těším se na naši další komunikaci.
- kompletní zaštítění svěřené agendy zaměstnanců
- implementace zásad a postupů v souladu s předpisy
- plánování náboru, inzerce, preselekce CV's, pohovory
- podílení se na přípravě pro personální audity
- správa mzdových plánů
- on-boarding zaměstnanců, péče o zaměstnance, trénink, školení
- vedení pracovně právní dokumentace, příprava posudků, motivčních plánu
- komunikace s vedením společnosti
- SŠ vzdělání
- praxe v personalistice podmínkou
- angličtina na pokročilé úrovni pro denní profesní komunikaci
- silná osobnost
- zodpovědnost a samostatnost
- atraktivní finanční ohodnocení
- po zapracování další finanční bonus pravidelně ke mzdě
- spolupráci se silnou americkou prosperující společností
- PC a telefon
- vzdělávání a profesní růst, jazykové kurzy
- nápoje na pracovišti
- 22 dní dovolené a každý rok 1 den navíc do 25 dní
- výborná dostupnost
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?