O nás
Mezinárodní výrobní společnost rozšiřuje svůj závod v Olomouci s cca 300 zaměstnanci a hledá posilu týmu personálního oddělení.
Pozice HR Generalist je součástí týmu HR oddělení, je podřízena pozici HRM.
Náplň práce:
- Nábor a onboarding zaměstnanců na odborné technické a manažerské pozice
- Zpracování adaptačních plánů pro tyto nastupující nové kolegy
- Plánování vzdělávání a rozvoje zaměstnanců
- Vedení HR agendy - reporting, správa údajů v HRIS
- Práce na rozličných HR projektech v rámci závodů v různých zemích
- Compliance agenda v oblasti HR - údržba interních pravidel a procesů souladu s legislativou
- Podpora liniových vedoucích v oblasti personalistiky
- Spolupráce v rámci lokálního HR týmu
Co od Vás očekáváme:
- Praxi alespoň 3 roky v oblasti personalistiky ve výrobní společnosti
- Zkušenosti s výše uvedenými činnostmi
- Orientaci v pracovně-právní problematice
- znalost MS Office
- Dobrou znalost angličtiny pro komunikaci s kolegy nehovořícími česky
- Organizační a komunikační dovednosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- Spoustu práce s velkou mírou samostatnosti a zodpovědnosti v rychle se měnícím prostředí
- Odpovídající mzdové ohodnocení odpovídající náročnosti této pozice a Vašim zkušenostem + roční bonus
- 5 týdnů dovolené
- Flexibilní pracovní dobu
- Příspěvek na dojíždění, na stravování
- Péči o vás další profesní rozvoj
- Moderní prostředí
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy / prémie
- 13., případně 14. plat
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Občerstvení na pracovišti
- Parkoviště