- 45 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám manažer importu
Je to komplexní organizačně a administrativně odpovědná pozice, na pozici Manažera importu budete převážně v kontaktu se zahraničními partnery, bez angličtiny se tedy neobejdete. V import managementu řešíte následující oblasti.
Logistika
Řízení a organizace procesu importu nepotravinového zboží zahrnující přípravu a koordinaci přepravy, dodacích lhůt a pohybu zboží ve spolupráci s naším logistickým centrem a partnerem v zahraničí s tím je i spojené zajištění výhodných logistických podmínek.
Mezinárodní spolupráce
Spolupracujeme napříč zeměmi, kde Globus působí, jelikož některý sortiment řešíme pro všechny země a s cílem dosažení společných co možná nejlepších nákupních podmínek.
Sortiment
Pravidelné vyjednávání aktuálních cen s ohledem na vývoj cen komodit a vývoj mezinárodního ekonomického prostředí. Výběr vhodného sortimentu dle zadání a stanovené sortimentní strategie kompetentním sortimentním managerem, který vám vydefinuje své požadavky, podle kterých budete sortiment vybírat. S tím jsou spojené návštěvy lokálních i mezinárodních veletrhů a vyhledávání nových obchodních partnerů.
Organizace / administrativa
Spolu organizace vzorování/výběru sortimentu a následné kontroly kvality zboží, komunikace s celní správo. Příprava záručních listů, návodů k použití, ve spolupráci s oddělením kvality. Zadávání objednávek do SAP, případně dalšího účetního systému. Udržování aktuálnosti produktových dat při zalistování nových výrobků případné vylistování.
Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- možnost home office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetl/a až jsem. Teď už jen stačí poslat nám svůj životopis.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.