- 48 000 Kč
- Plný úvazek
Pracovní náplň: sledování stavu skladu a objednávky zboží u tuzemských a zahraničních dodavatelů, organizace přeprav zboží od dodavatelů, vystavování souvisejících dokladů – objednávky, příjemky, zpracování objednávek od zahraničních odběratelů, vystavování souvisejících dokladů – výdejky, vydané faktury, telefonická a elektronická komunikace s dodavateli a odběrateli, sledování paletového konta u dodavatelů a odběratelů, zpracování Intrastatu.
Požadavky: SŠ/VŠ vzdělání, znalost AJ slovem i písmem (úroveň B2), znalost NJ výhodou, znalost programu Helios Orange výhodou, vynikající komunikační a organizační schopnosti, pečlivost, samostatnost, schopnost týmové práce.
Zaměstnavatel nabízí: odpovídající finanční ohodnocení, cílové prémie, pracovní smlouvu na dobu neurčitou, dovolenou navíc v rámci věrnostního systému, flexibilní začátek/konec pracovní doby, podnikové stravování od 28,– Kč, dlouhodobou spolupráci, komplexní zaškolení, jazykové kurzy, firemní akce, přátelský kolektiv, zajímavou práci a zázemí silné a stabilní společnosti s řadou zaměstnaneckých benefitů např.: příspěvek na dovolenou ve výši 50% hrubé mzdy příspěvek na Vánoce ve výši 100 % hrubé mzdy, další benefity na www.wimex.eu/kariera

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.